onsdag den 26. marts 2008

Præsentation af blog.

Jeg vil være ærlige at sige, at Naturfag har været det fag jeg har prioriteret lavest her på 5. Semester til dags dato. Det bliver ikke ved med at være sådan: ) Vi har, og det er ingen undskyldning, skulle aflevere fagprøve i KOL, hvilket har taget meget af min tid. Den er nu afleveret, så jeg har en del jeg skal have indhentet i dette fag. Så jeg vil sige at jeg det næste stykke tid skal finde ud af hvad der befinder sig af planter i min Biotop ved denne tid og så skal jeg derned og observere lidt mere. Hvad sker der og hvad sker der ikke! Så jeg har nok at gove mig til. Og jeg skal nok få det indhentet, så i også kan få en fornemmelse af hvad der rører sig i min biotop.

1 kommentar:

Ib Nielsen Birkblad sagde ...

jeg lægger en lille kommentar i BB
mvh Ib